• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Resultattipping: Alta - Hødd

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Kampene kommer tett som hagl her på slutten. Allerede neste lørdag kl 13.00 spiller Alta nest siste seriekamp. Den går mot Hødd hjemme i Finnmarkshallen.

Forhåpentligvis er Alta ennå med i kampen om å overleve når Hødd står på motsatt banehalvdel, og da må kampen vinnes. Hvis ikke, kan Alta sleppe seg løs å spille uten press, og kanskje vinne likevel, eller?

Tror ikke du skal si no Matsiboy, vi slo faktisk dere hjemme, og det gjør vi idag også.
vet ikke hvem som eide den kampen jeg? det var en periode hvor ballen ikke ville i mål, selvom sparta somregel eide kampene.

ser man på formtabellen siste 7-8 kampene ligger sarpsborg på 3.plass ;)

backene deres kommer til å bli kjørt no så sykt av weckström og Makhtar, den afrikanske perle, idag :D gleder meg... :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Ikke for å skuffe, men Alta har spilt bra mot topplagene denne sesongen. Eneste braktapet vi har hatt mot topplag er 7-3 tapet mot Odd... Så vet du det ;)

ikke for å skuffe, men sparta vinner 4-0 idag, og Alta rykker ned :) Sparta har ikke tapt på eget gress siden Juli btw, mot Hønefoss.. det var i den perioden jeg nettopp nevnte.. når sparta slet med å skåre mål. menmen, lykke til ;)

Crocuta

Erfarent medlem
ikke for å skuffe, men sparta vinner 4-0 idag, og Alta rykker ned :) Sparta har ikke tapt på eget gress siden Juli btw, mot Hønefoss.. det var i den perioden jeg nettopp nevnte.. når sparta slet med å skåre mål. menmen, lykke til ;)
Feil tråd,feil kamp.. og sist men ikke minst så va det jaggu feil resultat å :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Som dem sier i uniten...

SCOREBOARD!

2008-10-19 Sarpsborg Sparta - Alta 2 - 3
2008-07-27 Alta - Sarpsborg Sparta 1 - 0
2008-03-24 Sarpsborg Sparta FK - Alta 1 - 3 (La Manga)

:D

Crocuta

Erfarent medlem
hmmm... ka ska man seia ang denna kampen..... En kamp guttan virkelig må vinne.
Og helst med en del mål... trur vi satser på en 6-1 seier...

Topp