• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Resultattipping: Alta IF - Hammerfest FK

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Da er det klart for årets enkleste hjemmekamp ;)

Men mye har endret seg siden Alta i fjor slo HFK 9-0 i treningskamp. Alta har rykket ned, og Hammerfest opp, og de er nå i samme divisjon med den følge av at Alta har mistet halve laget. Så det kan se ut som at det ikke kan bli like godt resultat igjen.

Med andre ord: Alta IF - Hammerfest FK 8-0

Tony Adams

Erfarent medlem
Helt Enig Håvard, det blir nok ikke det samme resultatet som i treningskampen, det fikk man jo et svar på i cup kampen :D , men Alta på hjemmebane og langt fra opprykksplassen så dunker de nok til med kubjeller og langskudd og vinner så klart som 3 - 1 over Hammerfest denne gangen, men så kommer det jo en fin høstkveld hvor vi igjen banker dere gule og blå, og samtidig berger plassen i divisjonen.

Lykke til alle, og måtte det beste laget vinne :klapp:

tufsla

høylydt supporter
Det blir 5-0 denne gangen...IKKE sant gutter og jenter!!! var jo og så sist da!!!hhmmfff..men no e det KILLLLLLLLLL:våpen:

Lasse V

Erfarent medlem
5-0

Det er synd at jeg er bortreist og ikke kan se denne kampen, skulle kost meg stort. :dans:

Dette er selvfølgelig en sikker seier til oss. :bokser: Jeg tipper 7-1 til Alta!!! :vektløft:

snøhvit

Erfarent medlem
Tja....trur vel egentlig at Alta burde ro denne i land, men ikke slik som i vinter. I ren patriotisme, men samtidig realistisk tipper jeg 1-2.

Topp