• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Resultattipping: Løv Ham - Alta

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Kun en kamp igjen, og det er borte mot Løv Ham på Varden. En kamp der videre spill i Adeccoligaen skal avgjøres. Alta har alt i egne hender, og kan avgjøre selv. Løv Ham er et lag Alta ikke har klart å slått tidligere, og har 3 klare tap i adeccoligaen (0-5, 0-4, 1-3). I tillegg møttes lagene til treningskamp foran sesongen, og også den endte med seier til Løv Ham (1-2).

Kan Alta berge plassen med å slå Løv Ham i siste kamp, eller er de avhengig av hjelp fra Nybergsund for å berge plassen?

Jan S

Erfarent medlem
Slit litt med den her.. Skal æ tippe med hjerte eller hodet??
Mitt tips er 2-3 til Alta.. Så æ tippa med både hodet og hjertet :p

duracellkanin

Erfarent medlem
Tja, hva skal æ tippe nå da....mhmmm...Løv-Ham har spilt dårlig i det siste, Altaguttene har vunnet 2 av de 3 siste kampene, og har selvtillit.....
Tipper Alta vinner 4-1 til helga, og gjør jobben sjøl.

Crocuta

Erfarent medlem
det blir en tett og spennende kamp detta.... tipper 7-1 seier til Alta.. egentlig skulle man tippet litt høyere antall mål til Alta iom at Braathen har sagt at han går for toppscorer tittelen..
Jay har lovet meg hatrick,Overvik va med på den å samt at Aldin garantere meg scoring i dag....men man kan vel ikke stole på mannfolk... :)

Topp