• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Roger Finjord

Hei Folkens! :2) :2)

Nå begynner det å bli lenge siden. For håpe vi kan spille noen kamper igjen snart Stabæk mot Alta, enten herrer, damer eller Mix double.

Roger Finjord er jo ny dametrener hos oss, og skal ha sin første trening med chicksa i morgen og jeg skal intervjue ham. I den anledning lurte jeg på om dere hadde noen gode spørsmål til ham, evt noen bra historier om mannen. Jeg forstår han er veldig godt likt?

Aronnes78

Erfarent medlem
Du får spørre han om han merker noen som helst holdningsforskjeller ifra det eminente Nerskogenlaget som han trente noen år tilbake.

Og om han har fortsatt med champagne etter den store opprykksfesten i Øksfjord.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Roger Finjord er, i tillegg til å være trener og motivator, en fantastisk radiokommentator - og han holdt på å måtte synge en supportersang (som han egentlig ikke kunne) på direkten. ;)

Han er en likandes fyr med godt humør og er utrolig entusiastisk. Vi kommer til å savne han her, men ønsker han lykke til i Stabæk. Det er jo superspennende :) Siden altadamene skal ha treningskamp mot Stabæk, blir det nok et av hans første (og siste??) tap i år... ;)

Aronnes78

Erfarent medlem
Lurer også på om han klarer å rekapitulere sin egen scoring i Lakselv endel år tilbake i tid.

Han har sikkert aldri sett ett vakrere mål(40 meter?) Han har sikkert også fortrengt hva stillingen ble tilslutt i den kampen :)

Topp