• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Rune Repvik

Jan S

Erfarent medlem
Leser på nett http://www.altaposten.no/lokalt/sport/article311724.ece at Rune Repvik tar et år til som hovedtrener for damelaget :) Suverent, da rykke vi opp til neste år! Men lurer på om ikke herrelaget må få tak i ny keeper trener (for å ikke snakke om keepere) siden jeg mener å huske at Rune ikke fortsettet i denne rollen neste sesong?....
Men uansett dette var en kjempe hyggelig nyhet å lese.. Bra jobbet Alta IF, stå på videre TO)

sameboe92

ambasadør i Modum
Gah, da håper jeg vi har vett å finner en ny keepertrener! Emil Olsen kan vel være en kandidat? eller? Aner ikke hvor han bor lengere...

Jolly

Erfarent medlem
Gah, da håper jeg vi har vett å finner en ny keepertrener! Emil Olsen kan vel være en kandidat? eller? Aner ikke hvor han bor lengere...
Hva i all verden skulle han lært bort? Hvordan fomle inn løse skudd fra 25 meter? Hvordan fremstå som en klovn i feltarbeidet? :eek:ps:

sameboe92

ambasadør i Modum
Hva i all verden skulle han lært bort? Hvordan fomle inn løse skudd fra 25 meter? Hvordan fremstå som en klovn i feltarbeidet? :eek:ps:
Var bare et forslag da :p Eller kanskje tidligere Tromsø keeper Knut Borch kan være aktuell? Aner ikke, men som sagt, få på plass keeperne først :)

Jan S

Erfarent medlem
Var bare et forslag da :p Eller kanskje tidligere Tromsø keeper Knut Borch kan være aktuell? Aner ikke, men som sagt, få på plass keeperne først :)
Knut Borch er så vitt jeg vet utdannet lege, så da er det iallefall ikke det økonomiske som skulle trekke han hit som keeper trener :D

Topp