• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Sarpsborg 08 - Alta IF

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Dagbladets tippeekspert kommenterer kampen:

"Sarpsborg 08 har med 5-1-0 kommet opp til femteplass. Etter 4-1-seier hjemme over NIL-Trysil ble det 1-0-seier i Sogndal. Alta vant 1-0 hjemme over FK Haugesund sist, og de har to poeng opp til vertene. Finnmarkingene har et godt tak på dagens motstander."

Lykke til! Har trua på en underholdene og spennende kamp mellom 2 av formlagene i adecco'n! Satser på at alle poengene blir igjen i Sarpsborg!

T

toraage

Gjest
nrk.no funker greit med både firefox og explorer. Men fra pausen og frem til nå har det poppet opp ett vindu som ber meg autentisere brukeren min. Den vil ikke ta UID/PW så det er en smule irriterende.

K

Kaffi

Gjest
Synd at vi ikke klarte å slå møkkalaget, som har supportere som konsentrerer seg mer om å bue på Altaspillere enn å heie frem eget lag, håper virkelig at Sarpsborg taper resten av kampene sine, slik at vi slipper spillere som kaster seg og supportere som oppfører seg som drittsekker.

Hva hel.. er det du snakker om? Dere spiller konstruktiv møkka/grisefotball, og skulle hatt langt flere kort enn hva tilfelle ble! Skal bli jævlig artig å se dere uten Braaten neste år! Nedrykk 2010?
og den supportergjengen deres må være den mest latterlige tapergjengen som noen gang har entret Sarpsborg stadion.:D Var et rent mareritt å stå å høre på kjerringer som tydeligvis ikke kan reglene i fotball! lavmål.

Bue på AltaspillERE? Var vel bare Idris, den største drittsekken i hele adecco'n, som ble bua på! Og det med god grunn.. Svinet skulle vært utvist!:2)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Er mest glad for ett poeng i dag :) krangling supportere i mellom kommer man vel ikke utenom fra tid til annen ;)

haha, ops! mente selvfølgelig destruktivt :cool: Vanskeligheter med å konsentrere meg etter 94 minutters "Vi er alta - GUL OG BLÅ" ;) Men uansett; Dere tar bra poeng med spillestilen deres, og legger ned en jævla god arbeidsinnsats.. Underholdene er det ikke

Topp