• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Sesongen -04

G

Guest

Gjest
Det har vært lite rykter om ny trener samt nye spillere, det tyder vel kanskje på at det ikke er noe hett tema?

Tony Adams

Erfarent medlem
Jeg hører rykter om at Roger Hammari er på gli til å ta over laget, hvor mye det er i det kan jeg ikke stå inne for, så dere får ta det som et rykte.
Det er no hverfall en mann jeg har respekt for, samtidig som jeg vet at den gutten virkelig har peiling på fotball. Håper bare dere får en som er like god som TOT, for den mannen er noe med det beste man kan få.

G

Guest

Gjest
Svært kor høfflig goggis va i dag, du har fortsatt ikke svart på hvorfor du var så ufyselig i ditt siste innlegg...

Tony Adams

Erfarent medlem
Kjære Henning, jeg er aldri ufyselig, det er bare noen som er hårsåre.
Og når det gjelder å være høflig, så har jeg egentlig alltid vært det, det ligger til jobben min og den gode oppveksten.
Men jeg merker at siden du svarer med et spørsmål som er uvesentlig og ikke på det saken gjelder, så har du ingen meninger om sesongen 2004. Jeg trodde du var så oppegående at du tok fatt på viktige ting enn å gå tilbake på gamle innlegg. Men jeg gjør no hvertfall ikke som mange andre dabattanter her og hos HFK, at jeg gjemmer meg bak falske nick. Vi kan no hvertfall være enige om en ting Henning, og det er at det har ikke vært mye å glede seg over i år når det gjelder Finnmarksfotballen. Når det gjelder 3 divisjon, så må jo ett lag fra Finnmark vinne, så det er ikke så mye å rope hurra for der heller, hverfall ikke før Båtsfjord evt. vinner kvalikken.

;-)

G

Guest

Gjest
Du fornekter deg aldri Goggen, ene øyeblikket er du ufyselig å barnslig i innleggene dine, så er du plutselig seriøsiteten sjøl, fortsetter du slik er det ikke mange som tar deg på alvor lenger. Ta nu for guds skyld litt selvkritikk du også uten et nytt useriøst verbalt angrep.
Når det er sagt så vet jeg at de fleste spillerne i årets stall er på en måte i "ventesonen" hva neste sesong gjelder.
snakket sist på fredag med en sentral spiller som i likhet med flere andre spillere var meget lysten på Alta spill neste år med direkte opprykk igjen som mål, men de fleste ventet på AIF`s fremtidige sportslige opplegg og hvilken trener som blir å erstatte Tor Oskar før de tar stilling til egen satsing i klubben.

Tony Adams

Erfarent medlem
Hei Henning, nå har jeg vert med hele tiden, så jeg har registrert at ikke alt som har kommet fra deg heller har vært så seriøst, du har vel kommet med like mange sleivspark som de fleste andre. Jeg kan fortelle deg at hadde vi kunnet ha disse sidene på ett seriøst plan, så skulle jeg garantere deg at du ikke ville blitt skuffet av mine innlegg, men du må ikke glemme at veldig ofte har det kommet utrolig mange drittinnlegg fra mange Altaværinger når f.eks det har gått skit med HFK. Jeg vet at jeg er den første til å ta igjen, og jeg legger heller ikke skjul på at jeg kan være temmelig ekkel i blant, men når jeg blir provosert, så gjør jeg slikt, det er bare meg.All dritten dine frender har skrevet om byen jeg er glad i, da tenner jeg, og det kommer jeg til å fortsette med. Så du og dine bestemmer tonen selv.

Topp