• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Skuffende!

Status
Stengt for ytterligere svar.

KO

Erfarent medlem
At regelverket ikke spesifikt sier at alkohol ikke er tillatt til visse tider av sesongen trenger ikke bety at det er fritt fram Per. Det er snakk om tillit til at spillerne selv gjør de riktige valg, og man kan jo ikke si at det har slått feil? Dette er ikke et stort problem i Alta IF, jeg er derimot sikker på at til og med i Tippeligaen har klubber større problemer med alkohol enn Alta har.

Jan S

Erfarent medlem
Vi skal se at det her blir vell slått opp i de "store mediene" snart.. Kjedelig visst fokuset på Alta blir på det utenomsportslige pga dette.. Skaden har skjedd, spilleren har fått sin straff... Lasse har fått vist seg litt frem.. igjen.... Kan vi NU konsentrere oss om det sportslige???

Lasse V

Erfarent medlem
Jan S:

- Synes du det er riktig at personer i brakkan på Aronnes tar kontakt med Håvard Thomassen som er leder i Steinberget og får innlegg fjernet på forumet?

Steinberget med Håvard i spissen er også hovedsponsor for Alta IF.

- Jeg mener spilleren har sluppet for billig unna. Og at kampen for å overleve er viktigere enn å ta ett standpunkt mot slike hendelser.

- Savner også media i saken. Altaposten er fraværende, som forøvrig også er sponsor av Alta IF.

KO:

Jeg liker gode diskusjoner med deg :2) Men man kan stille spørsmålstegn ved fremgangsmåten til enkelte i Alta IF. kan virkelig noen på Aronnes påvirke hva som kan skrives her på forumet? Og burde de i det hele tatt blande seg inn i hva som burde slettes av innlegg? Så lenge man holder seg særiøs og ikke driver å henger ut enkeltspillere av en så alvorlig art. Da burde de holde seg unna!

Per

Superfinn
At regelverket ikke spesifikt sier at alkohol ikke er tillatt til visse tider av sesongen trenger ikke bety at det er fritt fram Per. Det er snakk om tillit til at spillerne selv gjør de riktige valg, og man kan jo ikke si at det har slått feil? Dette er ikke et stort problem i Alta IF, jeg er derimot sikker på at til og med i Tippeligaen har klubber større problemer med alkohol enn Alta har.
Jeg vet ikke om det har slått feil. Kjenner ikke til saken Lasse refererer til, men prinsipielt mener jeg at man burde ha visse kjøre regler å forholde seg til. Er også prinsipielt mot straff for en forselse som ikke har en forskrift.. Ergo, teoretisk er det fritt frem om man ikke har et regelverk.

S

StyreogStell

Gjest
Nå virker det for meg at du har tatt på deg rollen som bøddel her, du gir deg visst ikke før spilleren blir "kappet hodet av" ?? Kan du ikke innse at det som skjedde er behandlet og straffet av folk i Alta IF. da er det ikke din sak å drive videre heksejakt på den måten du gjør nå.

Og at innlegg blir slettet er selvfølgelig beklagelig, men nok en gang; du tar jo helt av her og gjentar deg i det kjedsomelige. Alle her inne har nok fattet dine meninger om saken, da skjønner jeg overhode ikke hvorfor du ikke klarer å gjøre deg ferdig med det..

Per

Superfinn
Nå virker det for meg at du har tatt på deg rollen som bøddel her, du gir deg visst ikke før spilleren blir "kappet hodet av" ?? Kan du ikke innse at det som skjedde er behandlet og straffet av folk i Alta IF. da er det ikke din sak å drive videre heksejakt på den måten du gjør nå.

Og at innlegg blir slettet er selvfølgelig beklagelig, men nok en gang; du tar jo helt av her og gjentar deg i det kjedsomelige. Alle her inne har nok fattet dine meninger om saken, da skjønner jeg overhode ikke hvorfor du ikke klarer å gjøre deg ferdig med det..
Du skjønner vist ikke hva jeg sier? Hvorfor straffe spilleren for et regelbrudd når regelen ikke finnes? Jeg er jo imot straff av spilleren, for han har jo ikke brutt noen lov.

Jan S

Erfarent medlem
Som svar så refererer æ bare til det "StyreogStell" skriver under innlegget over..
E for min del litt usikker på om Håvard har fått beskjed om å slette det eller om han gjorde det av egen vilje??? Uansett så e saken ferdig internt og da har vell vi som er supportere også tatt vår runde angående dette..

GRB

Erfarent medlem
Det e nokså utrolig at kritiske innlegg kan fjernes etter press fra klubben... Ka e vitsen med et forum da?:confused:

S

StyreogStell

Gjest
For å si det sånn. Denne tråden har handlet om akkurat det samme, så det er jo egentlig ikke mer å snakke om.

Lasse V

Erfarent medlem

1: Jeg ønsker ett svar fra Alta IF eller Håvard Thomassen:

- Stemmer det at det har vært kontakt mellom Alta IF og Steinberget's supporter leder i dag. Hvor etter press fra Alta IF har Håvard Thomassen slettet ett innlegg i forumet som han ikke burde gjort?

Når du sier jeg driver heksejakt på spilleren er det helt feil! Først å fremst er det sentrale personer i Alta IF som tror de kan gjøre hva dem vil. Det er media's behandling av saken og mine spekulasjoner hvorfor ingenting har kommet ut. Dessuten prøver du også å "ta livet" av en generell diskusjon på alkohol reglement, straff, o.l i Alta IF.

Lasse V er jo veldig glad i å klage, skjønner ikke det helt.
Han er på mange av Alta kampene, men det er vel også for å klage?
Uheldigvis så er det slikt, han har mye å klage på, men er alt relevant?
Vet du feks. helt sikkert at Håvard ble tvunget til å slette den forrige tråden?

Nei Lasse, ta å hold dæ for god for sånn her tull. Du e jo tross alt en offentlig person :)

Håpe vi kan ta opp det gode som skjer i Alta nu :)

Lasse V

Erfarent medlem
Lasse V er jo veldig glad i å klage, skjønner ikke det helt.
Han er på mange av Alta kampene, men det er vel også for å klage?
Uheldigvis så er det slikt, han har mye å klage på, men er alt relevant?
Vet du feks. helt sikkert at Håvard ble tvunget til å slette den forrige tråden?

Nei Lasse, ta å hold dæ for god for sånn her tull. Du e jo tross alt en offentlig person :)

Håpe vi kan ta opp det gode som skjer i Alta nu :)

Jeg har ALLTID gått på Alta IF's kamper:2)
Hvorfor, fordi jeg er en Alta IF supporter og det kommer jeg ALLTID til å være!
Og jeg klager ikke hele tiden, for de som så meg kan bekrefte at jeg klappet ved flere anledninger, helt sant:klapp:
Sesongkort har jeg, medlem i Steinberget, så vist jeg blir hindret på kamp må det være at jeg blir nektet inngang:D

Og ja jeg VET at tråden ble stoppet pga en enkelt person. Jeg har fått fram mitt poeng. Fra nå av vet jeg at innlegg som er skadelidende for Alta IF kan bli slettet. Trå varsomt vist du mener noe av en litt alvorlig art. Vi høres sikkert når jeg finner noe å klage på PK)

Crocuta

Erfarent medlem
Bare en liten ting som er rart her... Hvorfor ventet du med å starte denne tråden til etter at "hovedsponsor" var på plass...? Var det for å "hjelpe" klubben til å få inn en best mulig hovedsponsor? Du kunne jo starta med tråden dagen etter episoden? :)

Men fin fint at du e innom Lasse... Skaper alltid en del liv og røre...
Alle kan ikke alltid være enige.. og det skal man heller ikke være...

:)

Lasse V

Erfarent medlem
Bare en liten ting som er rart her... Hvorfor ventet du med å starte denne tråden til etter at "hovedsponsor" var på plass...? Var det for å "hjelpe" klubben til å få inn en best mulig hovedsponsor? Du kunne jo starta med tråden dagen etter episoden? :)

Men fin fint at du e innom Lasse... Skaper alltid en del liv og røre...
Alle kan ikke alltid være enige.. og det skal man heller ikke være...

:)
Steinberget's forum er stort sett ett veldig "rolig" forum, hvor alle er snille å greie. Noen må jo få opp tempraturen, få det til å rasle lttt i "steinrøysa":2)
Man må tørre å ta tak i ting som er sårbart, om det er Alta IF som klubb, enkeltspillere eller laget. Steinberget spiller også en viktig rolle, både før og etter kamp men det skal jeg komme tilbake til ettervært;)

I'll be backPK)

sameboe92

ambasadør i Modum
Skjønner ikke hva som er så ille med dette, hvor ofte har ikke dette skjedd, og skjer hver helg i fotballverden... Vis noen husker Brian Clough, så sjenket han sine egne spillere kvelden før kamp :p Og de vant jo

Jolly

Erfarent medlem
Det e nokså utrolig at kritiske innlegg kan fjernes etter press fra klubben... Ka e vitsen med et forum da?:confused:
Nå er det vel ikke bekreftet at innlegget ble fjernet etter press fra klubben? Men om det er gjort blir jeg skremt. En supporterklubb skal ikke være i lomma på klubben.... :eek:ps:

Jolly

GRB

Erfarent medlem
Nå er det vel ikke bekreftet at innlegget ble fjernet etter press fra klubben? Men om det er gjort blir jeg skremt. En supporterklubb skal ikke være i lomma på klubben.... :eek:ps:

Jolly
Det var jo det Lasse V ville ha svar på...Men Håvard Th som ellers er aktiv på forumet både i tide og utide, vil visst ikke svare på det. Det tyder vel på at det er noen ugler i mosen??TN)

Lasse V

Erfarent medlem
Det var jo det Lasse V ville ha svar på...Men Håvard Th som ellers er aktiv på forumet både i tide og utide, vil visst ikke svare på det. Det tyder vel på at det er noen ugler i mosen??TN)
Vet at det e en hel gjævla ugleflokk i den posen!TN)

Hadde det ikke vært kontakt mellom de kunne han sagt så men han vet jeg har rett. Derfor velger han å ti stille, de som tier samtykker;)

Skal vi prøve fremgangen alta if har vist de siste kampan?
Kæm den neste som stikk av fra Alta e?
Har vi nokka spillera som burde bli signert?
Eller ka i h**** gjør man oppe så seint?

Lasse V

Erfarent medlem
Skal vi prøve fremgangen alta if har vist de siste kampan?
Kæm den neste som stikk av fra Alta e?
Har vi nokka spillera som burde bli signert?
Eller ka i h**** gjør man oppe så seint?
Må det være nåt positivt? :p Æ like best å kritisere PK)
Neste ut? Æ har noen æ ØNSKE bort, kan vi snakke om det?TO)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp