• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Skuffende!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jolly

Erfarent medlem
er dokker enda ikke ferdig med den her saken?
huff...
Personlig (ikke at jeg har noen gjeldende mening her inne da jeg ikke er medlem) gir jeg pur F i hvem som var ute å lekte seg i fylla. Satser på at Alta IF greier den saken selv.

Men at man sletter et innlegg etter påtrykk fra klubben?TN)

Jolly

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Avgjørelsen om å fjerne Lasse Varsi sin tråd var min, og min alene. Det har ikke vært noe press fra Alta IF i å få fjerne innlegg på Steinberget. Jeg ga også beskjed til Lasse hvorfor jeg fjernet tråden i en personlig melding på Steinberget. Denne meldingen ble også sendt til Lasse før tråden ble slettet.

Min grunn for å slette tråden var at jeg ikke så noen grunn for at tråden skulle gi grunnlag for spekulasjoner all den tid Alta IF hadde tatt opp hendelsen med spilleren internt, og spilleren fått sin straff. Dette både av hensyn til spilleren, alle de andre spillerne på laget, og Alta IF. Dette mener jeg fortsatt var det rette å gjøre. At Lasse Varsi var av en annen mening er helt greit, og får stå for hans regning. Jeg hadde håpet at Lasse ville la saken ligge, men Lasse ble ikke forespurt å holde saken til seg selv. Det burde den påfølgende diskusjon på forumet bekrefte.

Lasse svarte forøvrig meg før han la ut saken på nytt, en halvtime før han så gjorde dette.Jeg har foreløpig ikke hatt innlegg i denne tråden av samme grunn som jeg fjernet den. Videre diskusjon om temaet ville bare forlenge tråden og spekulasjonene, og så det som mer hensiktsmessig at tråden fikk gå sin egen gang uten mine innspill. Var inne på tanken å legge inn et oppklarende innlegg i går, men da var aktiviteten i tråden stilnet, så lot være.

Kan til slutt også kommentere et par punkter fra tråden:

Media - At media ikke har omtalt denne må taes opp med media direkte - det kan ikke jeg svare på.

Kunne skadet hovedsponsor-budrunden - Saken ble lagt ut på Steinberget etter at de nye hovedsponsorene var klare, så at det ble fjernet av den grunn er ulogisk. Alta IF gjør jo også helt rett i å holde sine interne saker internt, og ikke håndtere straff av spillere der. Hadde de så gjort så hadde de jo også gått i mot Lasse sine egne intensjoner som ikke var å henge ut enkeltpersoner, i følge Lasse selv.

Saken ikke kunne diskuteres på forumet - det har den vel blitt gjort til gangs. Faktisk så mye nå at helt andre ting nå diskuteres her. Hvis dere vil ta opp disse tingene kan det gjøres i andre tråder, innleggene som ikke hørte hjemme her fjernes. Har ikke noe mer å tilføye, og takker for meg i denne tråden, og da den har fått levd sitt liv stenger jeg den like så godt. Og det er også min beslutning, og min alene.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp