J Jørgen Juve Medlem 13 Okt 2010 #1 13 Okt 2010 #1 Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss.
Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss.
sameboe92 ambasadør i Modum 13 Okt 2010 #2 13 Okt 2010 #2 Jørgen Juve skrev: Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss. Klikk for å utvide... Var da nokså sikker på at du var Sarpsborg 08 supporter? Uansett, veldig mye uavklart.. Eneste jeg vet er at Magnus Andersen har trent litt med Tromsø, men at alle kan forlenge.
Jørgen Juve skrev: Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss. Klikk for å utvide... Var da nokså sikker på at du var Sarpsborg 08 supporter? Uansett, veldig mye uavklart.. Eneste jeg vet er at Magnus Andersen har trent litt med Tromsø, men at alle kan forlenge.
Johansen Asistifist Medlem av ledelsen 14 Okt 2010 #3 14 Okt 2010 #3 har egentlig en god feeling på at Gauseth skriver ny kontrakt men Magnus går vell antakelig viss det ikke skulle skje noe helt oppsiktsvekkende. Aziz er uten kontrakt etter sesongen men han vet jeg ikke så mye om ...
har egentlig en god feeling på at Gauseth skriver ny kontrakt men Magnus går vell antakelig viss det ikke skulle skje noe helt oppsiktsvekkende. Aziz er uten kontrakt etter sesongen men han vet jeg ikke så mye om ...
Jan S Erfarent medlem 15 Okt 2010 #4 15 Okt 2010 #4 Jørgen Juve skrev: Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss. Klikk for å utvide... Liten luring du??
Jørgen Juve skrev: Hvordan er ståa med de kontraktsløse? Tenker i første rekke på nøkkelspillere som Magnus Andersen, Christian Gauseth og Aziz Idris. Noe som er på gang her? Viktig at disse blir med videre om vi som klubb skal utvikle oss. Klikk for å utvide... Liten luring du??