• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Spillerkontrakter

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
er det noen som har kontroll på hvor lange kontrakter hver spiller har igjen?
vet iallefall at:
Petter Larsen: går ut i år.
Eirik Erlandsen: går ut i år.
Håvard Nome: signert ett år til.
Christian Gauseth: går ut i år.
Vegard Båtnes Braaten: tilbake til Lokeren, etter sesongen.
Sega Ngom: ett år til, men TIL har opsjon på evt. kjøp etter låneopphold.
Markus Rolandsen: Går ut i år.

Øvrige vet jeg ikke, noen andre som vet ?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
1. Samuel Dirscher 31.12.2011
13. Faris Efendic 31.12.2011

2. Børge Josefsen 31.12.2012
4. Aleksandar Vasilev 31.12.2011
5. Thomas Braaten 31.12.2011
6. Jacob Nilsson 31.12.2011
7. Martin Overvik 31.12.2011
8. Jan Egil Brekke 31.12.2011
9. Vegard Braaten (lån)
10. Petter Tiller Larsen 31.12.2011
11. Eirik Erlandsen 31.12.2011
12. Mika Niskala (signerte for denne sesongen)
14. Christian Gauseth 31.12.2011
15. Dag Andreas Balto 31.12.2011
16. Mihkku Aslaksen Måsø (?)
17. Håvard Nome 31.12.2011 (har signert forlengelse med 1 år til)
18. Markus Rolandsen 31.12.2011
21. Magnus Nikolaisen (?)
23. Christian Reginiussen 31.12.2011
24. El-Hadj Sega Ngom 31.12.2012
25. Trond Fredrik Ludvigsen (har kontrakt ut sesongen)

Slik var ståa før sesongen (de med dato). Nome har som sagt signert forlengelse, mens Niskala, Måsø, Nikolaisen og Ludvigsen er signert etter denne oppdateringen (som ligger godt gjemt på altaif.no). Mener bestemt at Niskala kun signerte for i år for å sjekke ut forholdene/trivsel. Vet ikke lengden til Måsø og Nikolaisen, men det er i allefall en drøss med kontrakter som går ut i år igjen. Christian Gauseth har ferdigforhandlet en forlengelse allerede da han signerte den nåværende, så for hans del er det bare å bestemme seg om han fortsetter eller ikke.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Tror Magnus Nikolaisen har (2 eller) 3 år, mener i allefall at det var det som var snakk om for å få til en avtale med Harstad (vidersalgsklausul).

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Det jobbes kontinuerlig med dette. Magnus Nikolaisen har for tre år, ja.

I dag signerte Jacob Nilsson for i alle fall neste år, også.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
mange som kan forsvinne altså...
Thomas Braaten går nok til TL, og det kommer jo ikke som en bombe...
Christian Gauseth var vell i avisen å sa at hvis andre forlenger, forlenger han og.
Sega kan jo bli artig å se om han virkelig går til Tromsø, men personlig så trur jeg ikke det.
Markus Rolandsen er vell også litt usikkert, er jo en god spiller, så blir ikke sjokka om han går.
Christian Reg blir en viktig forlegning iallefall, håper bare krigeren skriver ny kontrakt.
Petter Larsen håper jeg også skriver ny kontrakt, han tar store steg hver sesong å kan framfor bli meget god i AL
Eirik Erlandsen har også forbedra seg stort siden han kom til klubben, men spørs om han får ny kontrakt mtp. at Alta har mange backer.
Blir spennende å se hva Aleksandar og Faris velger å gjøre, men en annen AL klubb er nokk ikke aktuell, så evt. vil jo hjemreise være aktuelt. (tipper jeg da)

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg vet ihvertfall at jeg vil ha Simen Møller fra Tromsø på lån hvis Vegard forsvinner igjen. Han har vært meget god i Strømmen, og har en lang vei opp i spissrekken i Tromsø ettersom Årst kommer inn nå. Sier ja til å få han på lån neste sesong.

Er det noen som vet hvordan det ligger ann med Kåven og Granerud? Vil som vanlig ha de hjem til Alta igjen.

Johan

Erfarent medlem
Granerud er nok ikke aktuell, hørte intervju med han på radioen og han hadde ikke ment seg nordover med det første.
Men Martin Nordbye har jo ymtet frampå om retur :)

Topp