• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Spillertråd: Jon Steinar Eriksen

Mini

Erfarent medlem
FÅR SJANSEN: Tidligere BUL-spiller Jon Steinar Eriksen kom innpå de siste ti minuttene etter at Ole Mathis V. Hætta ble utvist. Nå får han trolig sjansen fra start til helgen
Har ikke sett JSE på dette nivået,men vet han spilte stopper for HFK i 2 div.
Noen som vet noe om kvalitetan hans..

Johan

Erfarent medlem
Han har gjort sine saker bra det lille jeg har sett han spille vertfall, hadde vel et bra innhopp i siste kampen også?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Trur fortsatt han kan spille - mulig han gikk ut pga av at han hadde føling med noe. Akkurat når han gikk av så så det ikke så ille ut, men han lå bak benken og fikk behandling i slutten av kampen.

Når det gjelder andre som kan spille - så har vi Ulvestad og Thomas Andersen har jo også spilt i forsvar før - senest i treningskamp i vinter. Eller kanskje Christian Reginiussen? - lurer på hvorfor de satte han ned som stopper når de hadde andre alternativer (Gunnar Fallsen spiller vel vanligvis stopper på Alta 2, men han ble værende på backen selv etter skaden på JSE).

Men det er jo mulig noen av de andre har en stopper boende i seg? Vegard Knudsen spilte der inntill JSE kom inn mot Start, og kanskje Aziz Idris kan spille der? Ikke vet æ.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det var som æ trudde - han gikk av før han ble skada - Altaposten melder i dagens avis:
Tok ingen sjanser
Da Jon Steinar Eriksen kjente murring i lysken gikk han rett av banen

Jon Steinar Eriksen blir trolig å starte mot Haugesund på søndag. I går spilte han 80 minutter, men da han kjente murring i lysken gikk han tvert av banen.

- Jeg fikk ikke vondt, men kjente en liten murring så jeg tok ingen sjanser. Det ville vært usedvanlig kjedelig å bli skadet nå som jeg kanskje får starte på søndag, sier Eriksen.

Topp