• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Spillertråd: Ole Alexander Ulvestad

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Foretrukket foran JSE eller setter skaden til JSE han utenfor? Har egentlig sett for lite til begge til å egentlig vurdere spillerne noe videre. Kan ikke akkurat si at de ble satt på noen prøve mot Tverrelvdalen. OAU spilte også som stopper i treningskampen mot HFK, men også de hadde lite å by på.

L

Lipbalm

Gjest
regne me at siden han e henta hit fra molde så må han jo være brukbar.. ellers skjønne æ ikke vitsen! eller?? :)

Jolly

Erfarent medlem
Ikke god nok etter det jeg har hørt tidligere og det lille jeg så av han i går. Helt crazy med ballen i beina, prøver seg med pasninger fremover men de fant vel knapt nok en gang riktig mann i går. :rolleyes: Hadde det vært haugesund på motsatt halvdel så hadde det resultert i livsfarlige overganger imot... :sint:

Men-Men spiller han mot haugesund så får jeg gi han en sjanse til :2)

Mvh

Jolly på plass i Alta!TO)

Jeg har sett Ole Ulvestad i noen kamper tidligere og jeg mener at han definitivt har noe å by på. Han har vist seg som taklingssterk, entusiastisk i dueller, har et høyt tempo, en god langpasningsfot og knallharde skudd. Håper han får vist seg i kampen mot Haugesund. Gleder meg! :)

Jolly

Erfarent medlem
Jeg har sett Ole Ulvestad i noen kamper tidligere og jeg mener at han definitivt har noe å by på. Han har vist seg som taklingssterk, entusiastisk i dueller, har et høyt tempo, en god langpasningsfot og knallharde skudd. Håper han får vist seg i kampen mot Haugesund. Gleder meg! :)
Hei Ole! Går det bra? :D

Jolly

Jolly

Erfarent medlem
Neivel, hvordan henger det så sammen? Du (eller Ulvestad om du vil) blir fremstilt som Paulo Maldini ;)

Håper at Ulvestad blir mer tent om han leser dette :cool:

Mvh

Jolly

Jeg kjenner han fra før og følger jo med på hva som skjer i Alta..Vet litt hvordan han spiller og er til vanlig. Skjønner at folk ikke har fått sett mye av Ulvestad, men gi gutten en sjanse.. Jeg vet iallfall hva han er god for!:)

Mini

Erfarent medlem
Skjønner ikke at klubben henter han hvis han e helt ræva,nokka kvaliteta må han jo ha...før eller senere får han nok prøve seg på dette nivået,og da får han bare vise ka han e god for..

Topp