• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Spillertråd: Thomas "Hulken" Andersen

Hei godt folk.

Som mange av dere sikkert vet så er deres kjære Hulken blitt adoptert av Gjøvik FF, han har tatt klubben med storm og er av våre viktigste brikker. Nå i helgen vikarierte han som spiss og dunket inn ett Hattrick. Les mer på www.gjovikff.no, både om Hulken og Gjøvik FF.

Men over til kjernen, vår supporter klubb, Foreninga lurer på om dere har en egen sang til Hulken. På Gjøvik så er det velkjente Hulken, klapp klapp klapp etc etc. Men vi lurer på om det finnes en egen sang for Hulken som vi kan overta. Dette ville nok kjempen fra Nord sette stor pris på.

Håper på å høre fra dere.

Mvh
Foreninga,
Gjøvik FF
Opp & Fram

sameboe92

ambasadør i Modum
For meg som Alta supporter er det ikke noe sjokk at han gjør det veldig bra i Gjøvik. Han er god som midtstopper, og han er god som spiss i andre divisjon ihvertfall. Så dere har helt klart forsterket med en relativt god spiller.

Sanger har jeg dessverre lite innsyn i, men regner med at de andre vet mer.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Som sagt på Alta IF Fotball-sida på Facebook, klarer ikke jeg å komme på hva melodien heter. Noen andre som veit det? Navnet hans blei i alle fall syngi flere ganger etter hverandre. :)

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Er dt melodi på dn, er jo bare: Thooomas Andersen, THOMAS ANDERSEN,Thooomas Andrsen, THOMAS ANDERSEN

Topp