• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Spillertråd: Vegard Braaten

Mini

Erfarent medlem
..en ung spiller d bør satses videre på..:2):2)
..delt 5.plass med 13 fulltreffere i Adeco må man jo si e meget bra..også en spiller som har tatt nye steg denne sesongen..jobber jævla bra som første forsvarer og e flink til å "tvinge" spillet dit han vil..god en-mot-en selv om han ikke er spessiellt rask... faktisk bedre avslutter i kontringsspillet enn ved innlegg foran kassa..kan enda jobbe mer med første touchen for å skaffe sæ mer tid og rom..:head:

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Nå har han faktisk 14 mål, sammen med Fabian Taylor på Notodden. Delt 4. plass i divisjonen - meget imponerende! :rolleyes:

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ved nærmere ettersyn ser det ut til at det er bare NRK som har han oppført med 14 mål, så da antar jeg 13 er det korrekte.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Var tilfeldig det der, blafra gjennom tekst-tv i går - og det var der jeg la merke til at han sto med 14 mål. Hadde ikke sett hva som sto her på Steinberget eller på andre medier, og antok selvsagt at NRK hadde riktige tall. Da Mini starta denne tråden i dag og skrev 13 mål tenkte jeg at det burde korrigeres. Skal spørre deg neste gang, Håvard ;)

Topp