• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Sponsorcupen

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Vi har i år som ifjor, blitt invitert til Sponsorcupen til Alta IF!
den går av stabelen 13. Oktober i Finnmarkshallen, med bankett etter cupen på Han skjenke!
Vi har allerede noen på navn på lista:
-Aleksander Johansen
-Håvard Thomassen
er det noen flere som vil være med på cupen så er det bare å skriv her, bruk helst navnene deres ikke bare nicket, sånn at jeg vet hvem det er ;)
Vi skal også ha heiagjeng bestående av folk i Steinberget, Supporterleder Aase Elise Geithung og Christine V. Wærnes har sagt at de skal stå å heie på oss! :)
så folkens det er bare å stille opp som spiller eller supporter ! :D

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Hm, jeg er vel egentlig bare med på banketten... Er vel på jobb, får se om jeg får gått noe før :) Men still opp folkens, dette er kjempegøy.

Følgende beskjeder er gitt fra Alta IF:
Per i dag er det 15 påmeldte lag: Sport 1 Alta, Coop Finnmark, Ishavskraft, XL Bygg Mathisen & Co, Grieg Seafood, SB2, Sparebank 1 Nord-Norge, IT Nord, Steinberget, Thon Hotell Alta/Vica, Alta Kjøkken og Interiør, Jaro AS, Altaposten, Alta IF Administrasjon og Alta IF Barn & Ungdom. Alle deltakende lag blir tildelt en lagleder fra enten herre- eller damelaget.
Før turneringen setter i gang åpner vi med showkamp mellom Alta IFs damelag og kvinnenettverket Qvann. Kampen starter ca. klokken 16:15, og vi håper derfor at flest mulig avslutter arbeidsdagen litt tidlig for å få med seg dette! Er vi riktig så heldige stikker også Actic innom for å kjøre en aldri så liten oppvarming med dere!

Topp