• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

sportslig utvalg?

G

Guest

Gjest
hva er dette sportslig utvalg? kan virke som det er litt korrupsjon
på gang i Alta IF. At denne gruppa bare har gått å venta på at Ted,
Tor O og co. skal slutte slik at dem kan ta styringa.
Nei, nå får jeg håpe det kommer en autoritær jævel av en trener slik
som Normark var. En ufin faen. Som tar hele styringa av skuta, så får disse
nissene i sportslig utvalg spille annenfiolin. Det her går ikke.

Kølla Jansen

Erfarent medlem
Det er jo faen første gang på omså kor lenge at det sitter kvalifiserte folk i Alta IF, det supperådet som hevet lønn i brakka til for litt siden hadde ingen ting der å gjøre!!! Håper AIF kommer seg opp av gjørma engang for alle!!

Jan S

Erfarent medlem
Har ihvertfall trua på Roar Johansen som ny fotballleder i klubben. Han tror æ kan få ihvertfall økonomien opp å gå ikke så lang tid..

G

Guest

Gjest
Tror nok mye ordner seg nå internt i AIF, ikke det spor for tidlig akkurat men det blir en tøff oppgave framover for styret når det for en gangs skyld skal spares på midlene, og ikke minst når det ikke skal hndles lenger for kronasjer man ikke har!!

G

Guest

Gjest
Dette har jeg tru på!

Endelig begynner positive ting å skje igjen i Alta IF. Etter det jeg hører har vi fått et sportslig utvalg kor b.l.a Roger Hammari, Bjørn Steinar Lampe , Kjetil Kristensen, Jens Nilsen og Harald Einvik er med. Dette har jeg tru på! Så til han dusten som tydelig har hatt tru på Ted & co, nå trur jeg det blir sving på sakene. Med disse folkene som nå får ansvaret for det sportslige så har vi ihvertfall fått inn folk som har hjertet for klubben.
[cool]

Topp