• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Sprint Jeløy kampen

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Mm... Ole O. Lian stemmer! Følger bare veien gjennom Moss, forbi ferjekaia, over brua (da kommer man ut på øya) og når veien blir hetende Tronvikveien tar man til høyre, der det står Ole O. Lians gate. Om man må ned på Orkerødgata for å komme seg inn på Bellevue, det aner jeg ikke. Har ikke vært der før...

Har fått lagt av fire gratisbilletter. Cencer77, altapie, meg + ? Siden RenieTussi dessverre ikke kunne komme, så blir det en ledig. Toraage får si i fra... :)

T

toraage

Gjest
Mm... Ole O. Lian stemmer! Følger bare veien gjennom Moss, forbi ferjekaia, over brua (da kommer man ut på øya) og når veien blir hetende Tronvikveien tar man til høyre, der det står Ole O. Lians gate. Om man må ned på Orkerødgata for å komme seg inn på Bellevue, det aner jeg ikke. Har ikke vært der før...

Har fått lagt av fire gratisbilletter. Cencer77, altapie, meg + ? Siden RenieTussi dessverre ikke kunne komme, så blir det en ledig. Toraage får si i fra... :)
Tusen takk for det. Jeg har med meg en til og regner med at Sprint trenger pengene, du får se om noen andre kan benytte billetten.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Enda lettere å ta Orkerødveien, fant jeg ut :p Men inngangen i dag var jo gratis uansett, heldigvis... Særlig siden det blei poengtap. For en slåsskamp... Sukk...

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Underlig han kapteinen på Sprint/Jeløy - dundre ballen med overlegg rett inn i spillerbenken til Alta. Sånt hører ikke hjemme noen steder.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Sukk... Endte med at Isak Ole ble utvist, liksom... Synes J/S var rett og slett usportslige hele gjengen... Jaja, Altas supportere vant i alle fall tribunekampen. Hehe... Det var ikke en lyd fra Sprints folk. Skjønner jeg godt, for jeg kunne aldri ha stått inne for så dårlig oppførsel. Grr... (De som pleier å sitte ved siden av meg på Aronnes veit vel min reaksjon! Haha!)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ja, mange tøffe tak både fysisk og mentalt i denne kampen. Det er klart at Isak Ole ikke skulle reagert som han gjorde, men Sprint-spilleren var den som burde fått en reaksjon fra dommerne.

Ellers så er det som som du sier, hjemmesupporterne hørtes kun ved scoringen deres! I resten av kampen var det kun en høylytt skare med altafolk som gjorde vesen av seg :) med en alltid desibelsterk Snorkfrøken i spissen!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Ja, men det var jo veldig artig, siden vi var mange, blant anna mor til Håvard Th og Crocuta + damene lagde jo også liv. Hihi! Ja, ja... Tydelig at det var en del frustrasjon ute og gikk...

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Isak Ole må vel muligens være på tribunen mot HFK nå også? Eneste mulighet for at det ikke skjer er vel hvis dommerne endrer mening om hva som skjedde?

L

Lipbalm

Gjest
skarp vant 2-1:) da lede alta serien me 1 poeng uansett kordan d går me lørenskog imårn!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Så bra! :) Jubla for serieledelse i går, men var ikke helt trygg på at det holdt mer enn en dag, men hadde tro (og mest håp kanskje) på at et Skarp-lag med kniven på stupen kunne lage trøbbel for DFI.

Topp