• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Støtte til Stadion!!!

KO

Erfarent medlem
Dilemmaet er vel nå at Alta IF må bygge en stadion på en tomt som er attraktiv for en ekstern investor. Aronnes er vel derfor uinterressant.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hvis det ender opp med en stadion på Altagårdsletta så er ikke det så dumt heller. Det beste ville jo vært sentrum, men der blir det vanskelig å finne tomt som ikke koster skjorta.

duracellkanin

Erfarent medlem
Kan godt bidra med noen kroner, ingen problem.....Men jeg må innrømme at jeg ble meget skuffet idag når jeg leste Altaposten. Da jeg hadde før helgen avtalt med Birgit i Altaif om å lage ei nettside med tegninger av stadion osv da hun sa at dem IKKE fikk støtte og hjelp fra næringslivet for å realisere stadion, men når jeg leser Altaposten idag så har dem 3 store næringslivstopper som er villig til å gå inni stadionen med vel 10 millioner hver, bare stadion blir bygd på Altagårdsletta...hva er problemet da?? Da her dem jo 30 millioner med engang, pluss støtten fra fylke, div kommuner i finnmark og støtte fra sametinget.....samme hvor stadionen blir bygd, bare den blir bygd og sikrer spill i Addeccoligaen.....Synes Altaif burde være mer åpne og ærlige mot sine supportere, spes mot steinberget som støtter dem både på hjemme-og borte kamper.....

sameboe92

ambasadør i Modum
må si meg enig her, dette hadde vært knall....Alta trenger en stadion som holder mål, ihvertfall vis laget har tenkt til å bli en etablert Adecco liga klubb

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nå var det strengt tatt 10 millioner totalt, og ikke 10 millioner hver. så det var ikke plutselig 30 millioner. Og som også nevnt i artikkelen så var vel tomta som var hinderet å overkomme på Altagårdssletta.

rex

Velkjent medlem
??

Har dere sjekka børs og boligmarked i det siste? Hvem i helv... skal gå inn med 10ervis av millioner i disse dager? For å si det mildt: Jeg tror muligens at de i så tilfelle produserer penger der jeg produserer dritt.

Crocuta

Erfarent medlem
No e vel strengt tatt ikke Alta på børsen da.. men det hadde jo vært gøy det da... Vist de 3 har tot 10 mil for å få evt bygd det de måtte ønske i tilknyttning til stadion så e det bærre lækkert.. kan fort gi Elvebakken et løft som kan trenges... Hotell i tilknyttning til Flyplass og havneterminal.. en liten pub hadde vært kult å..... Bra med en samlingsplass for tilreisende supportere før kamp... Venter i spenning å krysser fingre..

K

Kaffi

Gjest
10 millonar:klapp: e no kjempemykje, bygg stadion på Altagårdssletta:2), då er mykje allerede betalt:D.

Topp