• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Stilling ledig som reporter

G

Gary

Gjest
Sports-Reporting Ltd som jeg representerer behøver reportere til alle Altas hjemmekamper, såvel serie, cup og treningskamper (!). Selve rapporteringen foregår over mobil (vi ringer deg opp og du holder linjen til pause, og blir så ringt opp igjen et par minutter før 2. omgang tar til igjen) og er svært enkel ettersom det meste går på korte keywords. Jobben er langt ifra intensiv, og man vil kunne få utbytte av selve kampen også rent underholdningsmessig. Klarer man å alltid komme på stadion i god tid og passer på å lade opp batteriet på mobilen, går det meste av seg selv.

Betaling per kamp er romslige 735 kroner, og er perfekt for studenter som heller vil være på fotballkamp i stedet for Rimi en hel dag.

Jeg trenger reportere allerede til onsdagens treningskamp mellom Alta og Tromsø kl. 12:00., men forstår at kamptidspunkt kan være vanskelig akkurat denne gang. Kontakt meg likevel om du skulle være interessert i å ta kamper som kommer senere.

Søkere må være over 18 år.

Kontakt meg på info@sports-reporting.com ASAP for mer informasjon!

NB: Dette er 100% seriøst.

Geir

Topp