• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Supporterliga!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Vi tar det like greit på MSN en eller annen gang på torsdag? Når passer bra?

Og ny mail fra ligaen i dag:

Nå starter vi folkens. Husk å levere tipsene før torsdagen er omme.

Lykke til alle sammen:)

Regner med at jeg ringer opp en av dere fredag og lager en liten sak.

Hvem får vi se:)

Serierunde 1 (velg kamper som går lør- eller søndag)
(Tipsene leveres innen torsdag):

Odd – X (Odd står over og kan hvile en runde til)
Alta – Kongsvinger
Betsafe – Start
Mo – Sogndal
Moss – Sarpsborg
Follo – Haugesund

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Blir etter 22.00 sent for noen eller?

Ellers tar vi bare kontakt på MSN og setter opp en chat eller noe...

driver selv å ser på en del odds nå

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Da fikk vi bestemt oss for våres spill, og levert det i tide. Blir offentliggjort i morgen, når innleveringsfristen er ute.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Da er tipsene for første runde offentliggjort i betsafe-ligaen, og i vår kamp er det klart at vi vinner hvis våre kamper går inn da Kongsvinger har levert en kupong med lavere odds. Skulle vi ryke, så får vi håpe de også gjør det for å berge uavgjort.

Her er kupongene

Alta - Kongsvinger

Steinberget
Real Sociedad – Cadiz (0-1) H (2,75 i odds)
Hercules – Cartagena H (1,85 i odds)
TOTALT: 5,10 i odds

Kongsvinger Supporterklubb
Fulham – Portsmouth H (1,65 i odds)
Burnley – Stoke H (2,25 i odds)
TOTALT: 3,70 i odds

Betsafe - Start

Betsafe
Martina Sábliková vinner damenes allround (2 i odds)
Svein Kramer vinner herrenes allround (1,2 i odds)
TOTALT: 2,40 i odds

Menigheden
Wigan – Aston Villa B (2,34 i odds)
Liverpool – Tottenham B (4,40 i odds)
TOTALT: 17,00 i odds

Mo - Sogndal

Jernverket
Derby – Scunthorpe H (1,90 i odds)
Arsenal – Everton H (1,40 i odds)
Leicester City – Ipswich H (2,00 i odds)
TOTALT: 5,30 i odds

Saftkokaradn
Cardiff – Blackpool H (1,80 i odds)
TOTALT: 1,80 i odds

Moss - Sarpsborg

Kråkevingen
Burnley – Stoke U (3,30 i odds)
Arsenal – Everton H (1,40 i odds)
TOTALT: 4,60 i odds

Fossefallet
Arsenal – Everton (0-1) H (2,15 i odds)
Fulham – Portsmouth H (1, 65 i odds)
Villarreal – Almeria H (1, 50 i odds)
TOTALT: 5,30 i odds

Follo - Haugesund

Followers
Hull – Chelsea B (1,35 i odds)
Wigan – Aston Villa U (3,25 i odds)
TOTALT: 4,40 i odds

Måkeberget
Deportivo – Osasuna H (1,87 i odds)
Malaga – Athletic Bilbao U (3,25 i odds)
TOTALT: 6,10 i odds

Liste over alle lag/totalodds
Menigheden 17,00
Måkeberget 6,10
Fossefallet 5,30
Jernverket 5,30
Steinberget 5,10
Kråkevingen 4,60
Followers 4,40
Kongsvinger Supporterklubb 3,70
Betsafe 2,40
Saftkokaradn 1,80
Oddrane 0,00 (står over)

sameboe92

ambasadør i Modum
Hva var det jeg sa, KIL fansen kom til å ta Premier League kamper :p Og begge kampene er utrolig usikre! Burnley er gode hjemme, men kan fort sprekke også ;) Samme gjelder Fulham mot Portsmouth... Tror vi vinner første kamp gitt :)

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Ser foresten at :
Menigheden
Wigan – Aston Villa B (2,34 i odds)
Liverpool – Tottenham B (4,40 i odds)
Dem turte å gå for Tottenham, jeg er enda litt usikker men tror på Tottenham....

KIL tok :
Kongsvinger Supporterklubb
Fulham – Portsmouth H (1,65 i odds) hvis Portsmouth tørr å prøve med Mokoena,Belhadj,Utaka og Kanu så tror jeg dem vinner selv om de ligger nederst på tabbeln.
Burnley – Stoke H (2,25 i odds) Utrolig usikker kamp, Men holder en knapp på stoke siden de ligger høyer på tabbeln,samt at jeg tror Beattie eller Sanli setter seiers målet :D

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nå skal det jo sies at i følge oddsen, er de sikrere enn våre valg :)

Ser at Menigheden har gått hardt ut, og det med kamper som t.o.m. vi var innom. Får de inn den så har de en god ledelse i høyeste totaloddskategorien. Betsafe kjører safe med skøyter som de eneste som ikke tippet på fotballkamper, men vi var jo også å diskuterte å tippe på noe annet en fotball, selv om det kanskje er et spørsmål om definisjon. :)

Når det gjelder Kongsvingers tips så tror jeg Fulham slår Portsmouth, så da står det på om Burnley slår Stoke, noe de fort kan gjøre. Det som taler litt i mot er at selv om de er et godt hjemmelag, så kom seirene i de første kampene. Gått litt tråere i det siste. Men klarer vi våre så vinner vi jo uansett. Selvsagt litt skummelt med handikapp på Sociedad, men vi måtte jo satse litt på å få oddsen opp.

Hvis jeg skal tippe resultat i oppgjørene:
Alta - Kongsvinger H (må jo ha troen på at vi får inn kampene)
Betsafe - Start H (sjansen for at Menigheden ryker på 1 kamp er for stor til å tippe de, selv om vi var innom alle kampene selv)
Mo - Sogndal B (tror Cardiff tar Blackpool, mens sjansen for at en av kampene til Jernverket ryker er stor nok til å ha tro på Saftkokaradn)
Moss - Sarpsborg B (alle kampene til fossefallet med god nok sjanse til å kunne til å gå inn, så da hjelper det ikke hvis kråkevingen også gjør det)
Follo - Haugesund U (den som får inn uavgjortkampen vinner nok, klarer ikke å bestemme meg for hvem, så da ryker begge) :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Kråkevingen om sine tips

Roy Kenneth Nilsbakken tipper for Kråkevingen og Moss i Betsafe-ligaen. Her snakker han om sine tips i kampen mot Sarpsborg 08.- Det var mange vurderinger før valget av kamper denna runden. Jeg vurderte først å kjøre 3 relativt safe matcher. Men valgte bare Arsenal som safe (vinner DESVERRE 3-0) og Burnley – Stoke lyser det 1-1 av lang vei. Sjøl om jeg hadde hjemme først, sier Roy Kenneth Nilsbakken og tenker litt småironisk på hva Fossefallet og Sarpsborg 08 har tippet i Arsenal-kampen.

Nilsbakken fortsetter med sine tanker.

- Jeg vurderte sterkt å ta med L`pool – Spurs B også, men det ble kanskje litt mye hjerte kontra fornuft. Men det er nesten garantert at Spurs tar den 3 poeng, bare for å toppe krisa i L`pool.

- Taktikken?

- Måtte ha med en god odds. For prøvde å tenke som en Særping, noe som ikke er vanskelig, fleiper han.

- Jeg regnet med at døm satsa på Villa. Der ryker døm som har gjort det, men en sjelden gang kan jeg ta feil også. Og en målkåt Carew skal ikke undervurderes.

- Særpingane har hatt sin opptur nå. Alt går i medgang og norsk fotball er så forutsigbar at alle veit hva som kommer tell å skje tell året. S08 kjemper i bunn. Og nedturen starter i Betsafe-Ligaen denne helgen, smiler Nilsbakken.

Raggen

KIL Supporterklubb
Heia Cadiz og Cartagena :cool:

Ble relativt jevnt dette, Fulham vinner greit hjemme mot Ports, men Burn er litt mer usikker.

Når det gjelder den ville tippingen til Menigheden så henger den nok sammen med at lederen der nede har sett lyset og er stor Spurs-supporter, som meg selv. Men vi var ikke like gale i Kongsvinger denne runden gitt.... Når jeg i tillegg har med meg en annen kar på oppsettet som er pool-fan, så ble det vel rett og slett til at vi droppet å tenke noe mer på den kampen.

Gøy dette opplegget, men jeg syns de kunne begrenset utvalget av odds til kun å gjelde fotball, og kanskje også bare noen enkelte serier.

Lykke til, vi banker dere vel her også, som på fotballbanen PK)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Synes det egentlig er greit at alle oddsene fra 2 dager er åpne. De fleste vil nok likevel konsentrere seg om fotball fra de større ligaene. Denne gangen var det tips fra England og Spania som dominerte, men vi så også på odds fra italiensk fotball, fransk cup, og et lite innslag av amerikansk fotball - av typen de spiller med hendene mest. )

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nå er Fulham sin kamp utsatt, og så lenge Kongsvinger supporterklubb hadde lavere odds enn oss, så er det jo bare en fordel for de. Nå kan de jo kun bomme på Burnley kampen, mens vi fortsatt har to kamper vi må treffe på for å kunne vinne. Men derimot, skulle den også plutselig bli utsatt, så kan de ikke vinne, så det er kanskje skummelt å bare ha en kamp igjen i disse værtidene.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Faktisk så er Burnley kampen også utsatt, så da var uavgjort berget for vår del. Er jo en litt kjedelig måte å berge uavgjort på, så da får vi håpe at våre kamper går inn så dette ikke hadde noe å si for utfallet.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Veldig uheldig for KILSK som faktisk hadde tippet 3 kamper, og fikk alle utsatt. De hadde også Reading - Newcastle (B), men den ble utsatt før tipsene ble offentliggjort.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Liten oppdatering

Liste over alle lag/totalodds
Menigheden 17,00 - lørdagens kamper utsatt, står igjen med en odds på 4,40 for Tottenham-seier i morgen, og med kun en kamp som må gå inn øker sjansen for Menigheden.
Måkeberget 6,10 - begge kampene spilles senere
Fossefallet 5,30 - ryker i allefall på Arsenal, og står dermed igjen med 0,00 som resultat
Jernverket 5,30 - Derby tipset slaktet sjansene, og Arsenal hjalp vel ikke akkurat på. Resultat 0,00
Steinberget 5,10 - begge kampen går senere, første kampen starter nå
Kråkevingen 4,60 - fikk ene kampen utsatt, men ryker på Arsenal - resultat 0,00
Followers 4,40 - fikk begge sine kamper utsatt, og ender dermed også på 0,00
Kongsvinger Supporterklubb 3,70 - fikk alt utsatt - igjen 0,00
Betsafe 2,40 - skøyter avgjøres først i morgen
Saftkokaradn 1,80 - satset trygt og sikkert på kun en kamp - men den endte uavgjort 1-1 - resultat 0,00
Oddrane 0,00 (står over)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Når det gjelder andre kamper vi vurderte så var jo Numancia seier høyt rangert, men vi feiget ut på laget som hadde slitt voldsomt i innbyrdes oppgjør. Det skulle vi ikke gjort - de pløyde over Real Betis til en overbevisende 3-0 seier. Andre kamper som vi var innom som gikk greit var italienske favoritter med odds rundt 1.80, men kampene var vel aldri nært nok til å angre på at vi ikke tok de. :)

En annen ting verdt å nevne - vi luktet aldri på Arsenal... :p

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Har oppdatering fra Real Sociedad kampen - og går det ikke helt etter oppskriften.

Fikk høre at Real Sociedad for et par minuttet misbrukte en sjanse som var så godt som ferdigscoret....
Da er det bare å håpe at det kommer mange flere, og at de setter minst 2 mer enn Cadiz

Topp