• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Supporterliga!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Sociedad med nok en kjempemiss! De trenger ikke gjøre det spennende for vår del. Bare putt på målene, og slutt med å sløse.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det skal ikke være mulig....

Enda en sjanse misbrukt, denne mer en ferdigscoret - med keeperen ute av mål.......

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hvis nå Cadiz ødelegger med et mål nå, så tanker jeg opp hatet mitt for handicap tipping :)

Men klart, er flott når/hvis det funker.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ikke akkurat hva man vil høre - i øyeblikket er det Cadiz som styrer spillet... Gi opp allerede, dere har tapt :)

5 minutter igjen av kampen.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Oppdatering

Steinberget (5,10) - hvis Hercules holder inn så vinner vi vår kamp, mot
Kongsinger SK 0,00 - som fikk alle kampene utsatt

Betsafe (2,40) - kan sikkert se Sablikova spasere inn en sikker seier mot
Menigheden 0,00 - som også fikk alt utsatt

Jernverket 0,00 - var heldig og hadde 2 av 3 kamper som ikke ble utsatt, men bommet på begge
Saftkokaradn 0,00 - bommet på sin single kamp

Kråkevingen 0,00 - gikk i Fabregas fella - Arsenal kun 50% uten han :)
Fossefallet 0,00 - ekstra stor bom på Arsenal her, men bommet på Villareal i tillegg, så en dårlig dag på jobben for Fossefallet

Followers 0,00 - fikk alt utsatt
Måkeberget (6,10) - to vanskelige spanske oppgjør i dag, som har en sjanse til å føre Måkeberget til topps.

Oppdatering fra kampen

Hercules har styrt det meste, og burde ha ledet med mer enn et mål.....
men Cartagena misset akkurat en kjempesjanse som burde ha ført til utligning.

Når det gjelder Måkeberget's to spanske oppgjør, så sier min kontakt at det er to tette oppgjør hvor han ser begge hjemmelagene som knappe favoritter, men med store sjanser for uavgjort også. Så da kan det jo gå veien for Måkeberget, som har hjemme i den ene, og uavgjort i den andre.

Topp