• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tenk hvis det utenkelige skulle skje....

rex

Velkjent medlem
Til info RS: På Sjeiksida ser jeg at treneren faktisk skal ut i lovpålagt pappapermisjon f.o.m. 31.10. - skulle vel egentlig bare mangle at han ikke må finne seg i å dra på en liten tur med familien i denne perioden. Han hadde vel egentlig vært spenna gærn, hvis han IKKE hadde gjort det.... mens han har muligheten. Du (vi) er rett og slett misunnelig.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Takk for info, rex. Kan imidlertid opplyse deg om at der ikke finnes snev av misunnelse siden også jeg har planlagt sydentur, men det blir til neste år vel og merke.

GRB

Erfarent medlem
Johan skrev:
Det hele er vel bare snakk om prioriteringer, er man seriøs eller er man ikke seriøs fotballspiller. å er man ikke seriøs så drar man på ferie å soler en allerede solariumsvidd kropp framfor å spille kval. kamp. HM)

APPLAUS!! :klapp: TO) :klapp:

Kølla Jansen

Erfarent medlem
Artig hvis kystgnoman greie TIL2, for da får dæm ryl til neste år!!! Men at dæm ska klare til trur æ blir for drøyt........... MØKKALAG!!!! PK) Men vil dæm ha juling i 180 minutt til neste år, ja da skal dæm bare røkke opp!!!! TO) Kor Goggis blir av?? Mene å at det e snakk om prioritering om hvorvidt spillerne drar til syden eller ikke, da de med 89% sikkerhet viste at de ble å møte TIL2 i kvalik..... Men e man fra H-fest e man jo som kjent lite smart!!! hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: TO) TO) TO) TO) TO) PK) PK)

Tony Adams

Erfarent medlem
RS skrev:
Eriksen ble hentet opp til BUL-kampen, og han blir vel neppe å spille flere enn den ene kampen? Men for all del, det gjør meg ingenting om ikke HFK greier opprykket. Det eneste lyspunktet med et opprykk er at vi kommer til å gi dem bank ;)
Helt ærlig Raymond, jeg har hele tiden trodd at du var en oppegående mann når det gjaldt fotball, men der tok jeg feil igjen..... :(
Eivind Eriksen har spilt nesten hele høstsesongen for HFK, og han sammen med Hansi har selvsagt vært med på å gjøre slik at laget vant serien fortjent.
Å komme med slikt oppgulp og uvitenhet som mange av dere i bygda gjør, minner meg om Norges største folkesykdom.
Og hvi ditt største lyspunkt i livet er at Alta slår HFK, ja da har du jammen ikke mange gleder i livet, men det er vel slik med typer som deg og dine frender.
Jeg har som Hammerfetsing, (kanskje en av få) holdt med Alta hele sesongen og håpet det beste, gitt godord til Roger når jeg har pratet med ham, snakket positivt til de spillere/lageledere i AIF når jeg har møtt dem, jeg vil se den av dere som har gjordt det samme med noen av våre.
Men, fremdeles er jeg glad det er forskjell på folk å fe, unnskyld for dere. :sint:

Tony Adams

Erfarent medlem
kill buljo skrev:
Artig hvis kystgnoman greie TIL2, for da får dæm ryl til neste år!!! Men at dæm ska klare til trur æ blir for drøyt........... MØKKALAG!!!! PK) Men vil dæm ha juling i 180 minutt til neste år, ja da skal dæm bare røkke opp!!!! TO) Kor Goggis blir av?? Mene å at det e snakk om prioritering om hvorvidt spillerne drar til syden eller ikke, da de med 89% sikkerhet viste at de ble å møte TIL2 i kvalik..... Men e man fra H-fest e man jo som kjent lite smart!!! hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: TO) TO) TO) TO) TO) PK) PK)
Dette innlegget forteller vel det meste om en ekte kvisete butt fra bygda, en skam

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Tony Adams skrev:
Helt ærlig Raymond, jeg har hele tiden trodd at du var en oppegående mann når det gjaldt fotball, men der tok jeg feil igjen..... :(
Eivind Eriksen har spilt nesten hele høstsesongen for HFK, og han sammen med Hansi har selvsagt vært med på å gjøre slik at laget vant serien fortjent.
Å komme med slikt oppgulp og uvitenhet som mange av dere i bygda gjør, minner meg om Norges største folkesykdom.
Og hvi ditt største lyspunkt i livet er at Alta slår HFK, ja da har du jammen ikke mange gleder i livet, men det er vel slik med typer som deg og dine frender.
Jeg har som Hammerfetsing, (kanskje en av få) holdt med Alta hele sesongen og håpet det beste, gitt godord til Roger når jeg har pratet med ham, snakket positivt til de spillere/lageledere i AIF når jeg har møtt dem, jeg vil se den av dere som har gjordt det samme med noen av våre.
Men, fremdeles er jeg glad det er forskjell på folk å fe, unnskyld for dere. :sint:
Javel? Det var nå dine ord, men jeg har allerede beklaget meg i et tidligere innlegg all den tid jeg trodde Eriksen spilte kun den ene kampen. Sorry, men trodde ikke du følte at jeg trødde deg på tærne. Morsomt å slå HFK har det alltid vært, så hvis du kritiserer meg for det så får du jammen gjøre det. Synes ikke du det hadde vært artig hvis HFK slo Alta? Ja? Akkurat... vi var visst i samme båt...

sjeik

Velkjent medlem
Husker ennå når det fine nymalte HFK skiltet måtte bøte med livet etter at HFK vant på breidablikk..........

RS

Admin
Medlem av ledelsen
motit skrev:
Husker ennå når det fine nymalte HFK skiltet måtte bøte med livet etter at HFK vant på breidablikk..........
du må være hammerfæsting, for det e kun dem som ikke e kommet over det der...

Kølla Jansen

Erfarent medlem
Tony Adams skrev:
Dette innlegget forteller vel det meste om en ekte kvisete butt fra bygda, en skam
Toni, hva er en BUTT for noe??? Dysletikeren fra hammerfest er sluppe ut på prøve!!!! Yammie TO) Bør myndigheta i de hvite frakkene kontaktes?? Ned med HFK

Per

Superfinn
Må si at æ håpe hfk røkke opp. Ingen kampa som e blitt spilt i finnmark i første divisjon skape den samme stemninga. Om kampen blir spilt i Alta eller Hammerfest spiller liten rolle. Artig blir d uansett.

kill buljo skrev:
Toni, hva er en BUTT for noe??? Dysletikeren fra hammerfest er sluppe ut på prøve!!!! Yammie TO) Bør myndigheta i de hvite frakkene kontaktes?? Ned med HFK
Engelskkunnskaper? Butt vil jeg tro her er ment brukt som ett litt "penere" ord enn ett annet norskt ord for en kroppsdel på baksiden mellom ryggen og ben......

Per skrev:
Må si at æ håpe hfk røkke opp. Ingen kampa som e blitt spilt i finnmark i første divisjon skape den samme stemninga. Om kampen blir spilt i Alta eller Hammerfest spiller liten rolle. Artig blir d uansett.
Håper det æ å. Litt liv og røre på tribunen, mange (u)saklige diskusjoner og den evige kampen om hvem som er best. Krysser fingrene og håper på det beste :klapp:

Johan

Erfarent medlem
Tony Adams skrev:
Tror vi kan trekke en LAAANG rød tråd gjennom dine innlegg her på forumet og konstatere at "buljos" innlegg blir som barnemat å regne i forhold.
Så hva man bør titulere deg med etter dine innlegg egner seg ikke akkurat på trykk.

Når det gjelder HFK så håper jeg at de spiller i 2, div neste år så vi får litt å prate om i vintermånedene også. :klapp:

Rattle

Erfarent medlem
HFK fikk støtte fra Roger Finjord i et intervju på TV-Nord. Tony Adams har faktisk støttet Alta IF hele sesongen. Kanskje det e på tide at vi gir litt tilbake og faktisk støtte HFK i opprykkskampene. Det e veldig positivt for Finnmarksfotballen om HFK rykke opp.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Regner med at Goggen hadde en dårlig dag i går, derfor disse sleivete utspillene. Han er nok tilbake i dag med god gammel seriøs standard ;)

Rattle

Erfarent medlem
Tror du må lese artikkelen en gang til. Renoveringen har en overskridelse på 60 millioner. Det er en vesentlig forskjell på overskridelse og underskudd.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Rattle skrev:
HFK fikk støtte fra Roger Finjord i et intervju på TV-Nord. Tony Adams har faktisk støttet Alta IF hele sesongen. Kanskje det e på tide at vi gir litt tilbake og faktisk støtte HFK i opprykkskampene. Det e veldig positivt for Finnmarksfotballen om HFK rykke opp.
Ja, men det er klart vi vil ha enda ett finnmarkslag opp! Bare moro det. Roger Finjord støtter dessuten riktig lag i toppen av Adeccoligaen... :D

Jan S

Erfarent medlem
Rattle skrev:
Tror du må lese artikkelen en gang til. Renoveringen har en overskridelse på 60 millioner. Det er en vesentlig forskjell på overskridelse og underskudd.
Ok en liten skriveleif... Men æ tenkte riktig... :rolleyes:

GRB

Erfarent medlem
Tony Adams skrev:

Hvis man les igjennom dine innlegg her så består dem nesten utelukkende av sure oppgulp og usakligheta..Så da trur æ du må roe ned før du kritisere andre sine innlegg!!

Tony Adams

Erfarent medlem
RS skrev:
Eriksen ble hentet opp til BUL-kampen, og han blir vel neppe å spille flere enn den ene kampen? Men for all del, det gjør meg ingenting om ikke HFK greier opprykket. Det eneste lyspunktet med et opprykk er at vi kommer til å gi dem bank ;)
Den ene kampen .........ja ja man der ikke lenger enn til sin egen dør, men vet man ikke bedre, så bør man heller ikke uttale seg....er nå min mening

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Tony Adams skrev:
Den ene kampen .........ja ja man der ikke lenger enn til sin egen dør, men vet man ikke bedre, så bør man heller ikke uttale seg....er nå min mening
Har du en like dårlig dag i dag også? Baksmell på skatten? Har du ikke fått med deg at jeg har beklaget meg for lenge siden, og vi har kommet ett ørlite steg lengre i debatten (for å si det mildt). Skjerpings!

Tony Adams

Erfarent medlem
RS skrev:
Regner med at Goggen hadde en dårlig dag i går, derfor disse sleivete utspillene. Han er nok tilbake i dag med god gammel seriøs standard ;)
Kaller ikke dette for en beklagelse, men det er vel slik du praktiserer, hvor du enn jobber, så tror jeg du ter deg dårlig hvis dette er en beklagelse.....

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Goggen: prøv å gå tilbake til innlegg nr 23 i denne tråden, så ser du at jeg tar på meg skylda og vedgår at jeg har tatt feil. OK?

Topp