• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tenk hvis det utenkelige skulle skje....

Tony Adams

Erfarent medlem
Raymond, greit det, men hvorfor uttaler du deg da slik uten å vite fakta, selvsagt negativt da det gjaldt HFK (les: hammerfest)

Men ok, ferdig med den

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Vel, jeg skal innrømme at jeg var litt negativ der - men det var basert på noe jeg trodde (les: trodde) var fakta. Det var jo hausset mye opp i media at Eivind Eriksen ble hentet nordover for å spille BUL-kampen, så da gjorde jeg en feil konklusjon. Litt underlig at media blåste opp hans reise nordover når han har spilt mange andre kamper for HFK denne høsten, men men...

Case closed!

sjeik

Velkjent medlem
Har ikke lest en eneste plass at han ble hentet opp til Bul-kampen, men leser kanskje ikke nok.
En annen sak er de henter han opp til hver kamp ifølge tidligere innlegg på hammerfest fk sidene, siden han bor sørpå.
Adams er jo stort sett saklig i sine debatter, men ok, det kommer sleivspark fra han som oss andre, men med litt mere ettertrykk.
Hvis man roper i skogen får man fort kjeften full av kongler osv.......

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Jeg baserte mine innlegg på en TV Nord-reportasje der Eriksen sågar ble intervjuet på flyplassen da han kom til Alta.

sjeik

Velkjent medlem
Så en reportsaje på TV- nord er å hause det opp i media?
Skulle jo tro det var hovedoppslag i VG.....hehe
Noen som skal i hallen å se kampene på søndag?

RS

Admin
Medlem av ledelsen
motit skrev:
Så en reportsaje på TV- nord er å hause det opp i media?
Skulle jo tro det var hovedoppslag i VG.....
Hehe... poenget var ikke TV Nord, men at fokuset var på Eivind Eriksen i så stor grad som det faktisk var. Men det er mulig at det var kun jeg som reagerte på det.

Topp