• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tidenes sesong etterfulgt av tidenes baksmell?

duracellkanin

Erfarent medlem
Nå ser jeg at flere tippeligaklubber og adeccoligaklubber kvitter seg med spillere i fleng, sist ute som jeg leste er Viking som skal kvitte seg med minst 7 spillere, som dem har fristillt fra kontrakt. Så jeg tror nesten vi skal vente til ut i slutten på desember og i januar før vi spekulerer formye på hvordan Altalaget blir neste år,- kan snart blir mange overrasskelser. Synes dem som oppdaterer forumet og nettsiden til Steinberget, bør i det minste klare å få riktige linker på plass, som f.eks til Avisa Norland som er B/G sin avis, bare et lite hint :)

Jan S

Erfarent medlem
Ble alt for mye statestikk og vas i begynnelsen til at jeg orker å gå inn på den delen. Det som er sikkert er at Alta må ha inn flere spillere neste sesong, OG det kommer inn spillere.. Bare vent å se.. Har full tru på Berger, Aasmund og gjengen :)
Vi må også få på plass rammen rundt beggelagene, (herre og damelaget) i gå tid før sesong start. Denne prosessen må de derimot gå igang med allerede det tidspunktet at vi visste at Alta spiller adecco neste sesong også.

Aronnes78

Erfarent medlem
Glemte vel et navn på lista mi og det er selveste Bjørkan. Høres fra ulike hold at også han fort kan komme til å flytte hjem iløpet av vinteren.

Hva tror man om det? Har vel vært sagt særs lite offisielt omkring han.

Johan

Erfarent medlem
Har fryktet nettop det du nevner, har også hørt fra ulike hold at noe kan skje her. Håper for all del at dette ikke stemmer.

Topp