• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tippekonkurranse Sogndal - Alta

Sist runde var det kun REX som hadde riktig svar

2 poeng: Scratchy
1 poeng: dåren, vortex_surfer, zork, Johan, motit, Tony Adams, Rex
0 poeng: resten

Den hær gangen skal æ gjøre ett unntak fra min 3-1 til Alta-filosofi.
Tippe 3-1 til Sogndal

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Skal gjøre dobbelt unntak - bruke å tippe ganske seint, og på Alta. Men nå skal alle triks prøves for å snu trenden.

Sogndal 4 - Alta 0

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Haha, nei og nei... i fjor fikk jeg bare en rett på tippinga - og hvis jeg skal få det i år, også, så må det være på denne kampen!!

Både Sogndal og Alta er gavmilde foran målet. Alta vinner 3-2 over Sogndal, som har store problemer og ønsker ny trener og greier og greier!! Heia Alta!! :D

Den som scorer vinnermålet til Alta skal få et glass med Lerum syltetøy av meg! Hehe!! :p

Lasse V

Erfarent medlem
Vi satse på 2-1 til alta..guttan våres har ingen ting å tape!!Sogndal har ikke prestert opp mot sitt beste så langt i sesogen og forventer nåkk 3 poeng mot bunnlaget alta..hær blir d viktig å være m fra start..!tror sogndal kan gå sur vist alta holder følge en stund.karasjok expressen kan bli en joker..

4x4 Bokta skrev:
Vi satse på 2-1 til alta..guttan våres har ingen ting å tape!!Sogndal har ikke prestert opp mot sitt beste så langt i sesogen og forventer nåkk 3 poeng mot bunnlaget alta..hær blir d viktig å være m fra start..!tror sogndal kan gå sur vist alta holder følge en stund.karasjok expressen kan bli en joker..
Ja helt klart vist han tar et sånnt løp som han tok i hallen søndag.
Norbyes søndagstur. HAHAHa

Lasse V

Erfarent medlem
Æ har en sånn go magefølelse foran bortekampen mot sogndal......
kansje æ bare e sulten vil nån påstå men vi få nu se :)

Mad.com

Aktivt medlem
Ikke får å være pessimist, men herregud det blir tøft!!!!!!

trur faktisk Alta Tape hele 5-1. Tønne score et trøstemål......

Lille My

Langt vekk supporter
Nu har vi sluppe inn nok mål!! Nesten like mange som hele fjordårssesongen.
Alta vinner 1-0. Selvmål.. Sånn e det bare..

GRB

Erfarent medlem
Dokker e bra skeptisk! Guttan tar tak i begge endan av banen, samt på midten. :) Vi ofre sei til kjærringa og resultatet blir Sogndal-Alta 1-3..

Håvard AO

Liksom supporter
GRB skrev:
Dokker e bra skeptisk! Guttan tar tak i begge endan av banen, samt på midten. :) Vi ofre sei til kjærringa og resultatet blir Sogndal-Alta 1-3..
Selvsagt dersom vi ofre litt sei på lørdags formiddag (og klare å la vær å fornærme seidikjærringa), så trur æ også det går veien :)

C

cencer77

Gjest
Sogndal - Alta -->3 - 2
2-2 til det 94. min. SÅ skytter Øssa 4 min. på over tid i mål, fra midtbanen!!!!!

-=hvis det skjer så skal jeg sykkle fra fredrikstad til alta i sommer=-

(lyge kors på tær og fingra)

Topp