• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

To spillere fra Sogndal på prøvespill

Lars

Velkjent medlem
Kan noen si meg navn og nummret de hadde på ryggen under treningskampen idag? Så det var et par nye, men vet ikke hvem som er hvem :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hadde det gått et fly noe tidligere så hadde de sikkert vært bytta ut i pausen. Tror ikke de blir å se i Alta drakten. Nystrøm (22) gjorde ingenting ut av seg i angrep. Palatu (4) i forsvar gjorde seg vel ikke bort, men så var ikke motstanden den aller beste å prøve seg mot heller. Men dette er vel noe de har bedre kontroll på de som har sett spillerne på trening også.

Både Palatu og Nystrøm får dårlige skussmål fra Sogndal-supporterne. Men kanskje nye omgivelser er det som skal til? Uansett, kan ikke tenke meg at det brukes (mye) penger for å hente disse spillerne. På den andre siden så var det en kamp i januar inne i en hard treningsperiode, og det var ikke allverden fra resten av laget heller. :)

Alta vant kampen 3-1.

Med forbehold så var dette laget:

1. Nogva (ut 46)
---
7. Østgård (ut 46)
30. Overvik (ut 72)
4. Palatu
8. Brekke (ut 75)
---
10. Andersen M (ut 72)
16. Knudsen (ut 46)
15. Reginiussen M
---
23. Reginiussen C (ut 46)
22. Nystrøm (ut 85)
3. Nilsen (ut 27)
===
18. David (inn 27)
12. Nordnes (inn 46)
6. Norbye (inn 46)
21. Masvik (inn 72)
11. Haugli (inn 75)
16. Nome (inn 72)
20. Hætta (inn 46)
14. Braaten (inn 46)
2. Andersen T (inn 85)

1-0 Knudsen (32)
2-0 David (59)
3-0 David (83)
3-1 (90)

Jolly

Erfarent medlem
Jeg håper og ber på mine knær om at den første11-ren der har byttet 9 spillere til serieåpningen. Det ser meeeget tynt ut, enn så lenge... :eek:ps:

Jolly

Det var en latterlig dårlig kamp av Alta IF. De første 30 minuttene hadde BUL de største sjansene og Alta så ikke ut som et Adecco lag!
Håper ting blir bedre til helga!

L

Lipbalm

Gjest
Som sakt så er de i januar.. torsdagen i forrige uke trente de 3 ganger. flere dager i uken trener de 2 ganger..

Hadde forventet myyyyye mer av disse spillerne:( De var mye bedre de som var her like før jul ut i fra min synsvinkel.

Noen som vet noe om hva som skjer videre? Trenger iallefall en midstopper/back-type og en spiss.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
I Sogndal har no supporterne fått nyss i at disse spillerne har vært på prøvespill i Alta, og det kom jo en del fine kommentarer der. En foreslo å gi dem vekk, mens andre igjen foreslo at Sogndal kunne betale en del av lønna bare Alta var villig til å ta spillerne. Ikke mye populære der den duoen.

Synd at de skulle få forhåpninger om å bli kvitt spillerne, når det nå er bestemt å ikke gi spillerne kontrakt.

Les mer her: http://www.saftkokaradn.com/forum/index.php?showtopic=3949

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article3312163.ece

Topp