• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tore er HOT OBJECT

C

cencer77

Gjest
Trur han velger Brann eller TIL, mest sansynlig Brann. Trur de kan gi han en bedre av tale en TIL pr.dags dato...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Siden han setter spilletid som et stort kriterium, kan det jo være litt vanskelig å si. Men hvis Brann er så interessert som detta, så tror jeg muligens han velger å bo i Bergen? Kanskje? Håper nesten det... Fin reportasje som det vises til i Dagbladet, i alle fall. Snufs, Tore drar fra Alta... ;)

Rattle

Erfarent medlem
Tror ikke det er noen større garanti med spilletid på Tromsø enn på Brann. Personlig tror jeg nok at Brann lokker mer enn Tromsø fotballmessig, men det spørs om Tore prioriterer å være litt nærmere Alta hvis han har muligheten.

Rattle

Erfarent medlem
NRK Nordnytt bekrefter at Tore Reginiussen skal være på plass i ny klubb innen 10 dager, men det er fortsatt usikkert hvilken klubb det blir...

Crocuta

Erfarent medlem
Ett fett kor han havne.... Lykke til videre i karrieren får han uansett ha... Takk for en meget bra sesong i Alta drakta.....

Rattle

Erfarent medlem
Tore valgte TIL skriver Altaposten i sin nettutgaven. Muligheten for å få spilletid i tippeligaen allerede neste sesong ble den avgjørende fakoren for Reginiussen.

Ønsker Tore lykke til og må han forsvare TIL til heder og ære.

ArneR

Velkjent medlem
Pøh..Storebrorn får vel neppe nå dårlig innflytelse :p
Men han håpe derimot å få billetta til kampan i ny og ne.. :)

KO

Erfarent medlem
Du er ikke alene om å håpe på billetter Arne. Derfor ønsker jeg han havner i Liverpool etterhvert. :klapp:

Crocuta

Erfarent medlem
Liverpool mnja... den beste klubben i Europa i skrivende stund...... og regne med at den e det på samme tid de neste fem åran åsså.

Jeg er svært glad for at Tore valgte TIL.
Håpe TIL og Alta sammen kan bygge en fantastisk fotballfaglig kompetanse, legge til rette for talenter og være kraftsenter i våre to nordligste fylker.
Ser bare positivt på fremtida. Men Alta må pelle seg opp til 1.divisjon å etablere seg der:)

Topp