• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Treningskamp: Alta - Bossekop

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det ble tap i dag i treningskampen mot BUL. Alta rotet til for seg på målet til BUL - et tilbakespill glapp for keeper, og BUL snappet opp ballen, og plasserte ballen trygt i mål forbi prøvespiller Brad Rusin som dekket på streken, istedet for å prøve å nå ballen foran BUL spilleren. Fremover så kom Alta til en del sjanser, men veldig mye havnet like utenfor. Resten plukket Tom Gunnar Johansen.

Det ble lagt til ca 26 minutter etter en kollisjon mellom Haugli og Skorpen (BUL), hvor man fryktet en nakkeskade på Skorpen og dermed tilkalte ambulanse.

Alta - BUL 0-1 (0-1)
0-1 Matti Eira (23)

Alta: 4-3-3

1 Norild-keeper
--
9 Thomas Braaten
19 Jay Needham -> 46
3 Brad Rusin -> 84
8 Jan Egil Brekke
--
10 Magnus Andersen
22 Aziz Idris
15 Rajko Komnenic -> 54
--
4 Martin Norbye
14 Vegard Braaten
9 Aldin Softic -> 46
---
16 Eivind Ringaard <- 46
24 Diomande Alassane <- 46
7 Jan Tommy Haugli <- 54
2 Thomas Andersen <- 84

duracellkanin

Erfarent medlem
Nå vil jeg ikke svartmale etter 1-0 tapet mot Bul, det blir litt for lettvint.....
Jeg prøvde å se etter forandringer fra ifjor, og jeg synes det var meget positivt at guttan tydeligvis våger å skyte mer, altså hurig i angrep og så avslutte, utrolig viktig, slik at man ikke får overganger imot. Så det må dem bare fortsette med, så kan etterhvert fin innstille skuddfoten, det kommer, men det er viktig å våge å avslutte.

Så jeg gleder meg til kampen på fredag mot Bodø Glimt, skal bli spennende å se. Og n ting til. Jeg gleder meg som en unge til sesongen starter :D og jeg tror nok vi får se mye bra fotball og at guttan forstår mer allvoret iår enn ifjor, og dem vet nå hva dem går til.....så dette blir spennede :)

Topp