• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Treningskamp: FFK - Alta

han greide seg helt fint hehe kan ikke laste han for målene etter som jeg så .
og spillerene til ffk har sagt at dem skal bli i klubben så jeg tviler på at det forsvinner noen herfra i dette vinduet

alta88

Velkjent medlem
en helt enkel treningskamp der alta forsvarer seg og ffk angriper fram til det er igjen 15 minutter da scorer alta 2 ganger så det var en helt ok kamp fra begge lag egentlig :)
Forsvarer seg? Dummeste jeg har hørt.. Synes Alta prøver å spille fotball hele tiden og FFK får mange kontringer fordi Alta har flyttet opp mange mann. Greit at vi blir presset lavt i perioder, men det skulle bare mangle at vi blir. Men at vi forsvarer oss hele kampen er latterlig å si. Leste litt på forumet deres og alle snakker om at FFK slakker av i andre. Ingen som prater om at Alta faktisk spiller mye bedre i andre. Gjør et par grep på midten og FFK får ikke samme rommet på midten.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
La ut bilder fra kampen i bildearkivet, hentet fra FFKs sider. Håper det er greit for dem at vi gjør det :) de er fotokreditert.

Topp