• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Treningskamp: Lyn - Alta

sameboe92

ambasadør i Modum
Første omgang er ferdig, og keeperen vår har reddet et straffespark... Det er 0-0 til pause. Lyn har dominert ifølge deres egne nettsider.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Nå ja, Bjørkan holder ikke ut en hel kamp... Sikkert flott joker, men noen erstatter er han ikke.. Større tro på Dio da!
var ikke helt særiøs da, men tror Dio som "alene-spiss" på topp hadde vært bra, bare at vi må spille mest mulig etter bakken...

Bjerrang

Erfarent medlem
Skrevet: Man Feb 08, 2010 2:21 pm** *Tittel:
Slik jeg ser det er det en jevn match, men at Lyn er litt bedre i deler av kampen..
Dette er jo tross alt et av de beste lagene i Adecco, og vi burde vell egentlig vunnet kampen så er vell ikke så gale det ?
Nå gjelder det bare å score mål !

Hentet fra Lyn forum

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg lurer fælt på om vi ender opp med Kert Kütt eller Faris Efendic! Efendic er vel den som ga best søknad idag ved å redde et straffespark og holdt målet rent...

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Jeg lurer fælt på om vi ender opp med Kert Kütt eller Faris Efendic! Efendic er vel den som ga best søknad idag ved å redde et straffespark og holdt målet rent...
Altaposten melder i dag at Efendic er valgt foran Kütt. Forskjellen var ikke stor, men bedre kommunikasjon med forsvaret var et av de utslagsgivende årsakene. Strafferedningen hjalp nok også på...

sameboe92

ambasadør i Modum
Flotters ;) Da tenker jeg at Aldin, Faris og Alexandar vil henge en del sammen på fritida ettersom at de kommer fra samme del av Europa... Gleder meg å se han i Alta drakten.

Badsmiley

Erfarent medlem
Jeg vil påstå det er litt synd om en strafferedning ble utslagsgivende i keeperduellen.. Strafferedning i en treningskamp mot spillere han aldri har hørt om eller møtt er nok helt tilfeldig.

Johan

Erfarent medlem
Jeg vil påstå det er litt synd om en strafferedning ble utslagsgivende i keeperduellen.. Strafferedning i en treningskamp mot spillere han aldri har hørt om eller møtt er nok helt tilfeldig.
Bedre kommunikasjon med forsvarerne var en av de utslagsgivende årsakene.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Det står ingen steder at strafferedningen var utslagsgivende i utvelgelsen. Jeg tok det bare med som et poeng at det sikkert ikke var negativt for han.

Topp