• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Tur til Haugesund (FKH-Alta 12/7)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Blir tur til Haugesund i år også, men ikke bil for min del denne gangen. Flybilletter er booka hele veien.

Æ og brodern lande i Haugesund allerede på torsdagen og letter hjemover på mandagen. Det kommer bil i fra Alta i år også, men det er i forbindelse med ferie, og den har startet sørover allerede. Vi er vel 5-8 stykker som allerede er klare for denne kampen (fra Alta). Er det noen som tar turen over fjellet fra østlandet?

Hvis det er noen som er i Haugesund 12/7 som skal kjøre innover til Oslo etter kampen samme dag, og som har plass til en ekstra i bilen, så gi beskjed.

Selv de som ikke skal kjøre tilbake kan jo også melde sin ankomst til Haugesund i denne tråden. Turen i fjor var en helt konge, så dette er et besøk verdt å få med seg.

TEN

Erfarent medlem
Æ skal på den kampen.. Reiser til Bergen på fredag, og kommer til Haugesund på søndag. Reiser tilbake til Alta på mandag fra Haugesund med fly.

Tron Stein Berge

Steinberget avd NordVestlandet
Medlem av ledelsen
Vi er på vei!!

Turen til Haugesund har allerede begynt, måtte bare en liten tur til Mjøndalen først TO)

Åse og jeg ankommer Haugesund på Fredags formiddag og blir til Mandag. Da kjører vi mot Oslo utpå dagen en gang (må vel bli edrue først!?Seiersfest!!!)TO)TO)PK):klapp:

Har vel plass til en ballhest eller to over fjellet mot Gardermoen..
Bare gi lyd...

Sjåast på brygga!!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Herlig!! Jeg drar til Østlandet på fredag og sitter på med mine foreldre til H-sund på lørdag. Så rekker forhåpentligvis bryggefesten... Kamp blir det i alle fall! Mulig jeg får med meg min kusine fra H-sund, som var med og heia på Alta mot Løv-Ham i fjorårets serieavslutning. Hørt rykter om at det blir flere fra Alta som er der, også... Jeg drar jo ikke tilbake til nord før 2. august, så satser nok på å få med meg enda en vestlandskamp ;)

altapie

nomadesupporter
jeg kommer kanskje over... Blir da til Haugesund søndag og hjem mandag eller tirsdag... Prøver å finne en løsning som funker...

Uansett så skal jeg og mamma til Stavanger :D

altapie

nomadesupporter
Snorkfrøken: Nei, mamma har ikke ferie enda, så hun skal ikke til Haugesund uansett... Jeg får nok ikke til turen selv heller ser det ut til... Må nok jobbe og pakke ned leilighet i stedet :(
Stavanger kjører vi til :)

Var å så Moss-Haugesund på søndag. Jeg kan ikke si at jeg ble skremt av det jeg så. De klarte ikke å vinne 2. baller og venstre backen deres var veldig urutinert og kanskje litt treg også :)

Så dokker som kommer nedover fra Alta vil få en kjempe morsom kamp!
Jeg venter på dere :)

Jolly

Erfarent medlem
Kanksje det her er kamptråden? :rolleyes:

Kom igjen Alta.. Fortsett med å sjokkere fotball-Norge .. TO)
Seriøst.. Dette blir beinhardt. Får vi poeng her så er det ursterkt.

Jolly

Topp